Introduktion til hjemmesiden

Velkommen til Liggecykelforeningens nye (2013) hjemmeside.

På grund af sygdom og tidspres er størstedelen af indholdet fra den gamle hjemmeside endnu ikke kopieret over, men det kommer!

Sådan kommer du i gang

Du kan selvfølgelig bladre rundt i det (indtil videre lidt begrænsede) indhold vi har, men hvis du vil bidrage, stille spørgsmål i forum, eller bare hvis du er medlem af foreningen, beder vi om at du registrerer dig som bruger. Denne hjemmeside, og de funktioner vi har her, er vores primære kommunikationsmiddel fra bestyrelse til medlemmer, så vi er meget interesserede i at alle medlemmer er tilmeldt her.

I menuen herover finder du et link der hedder “Registrer”. Selve processen derfra burde forklare sig selv; du får en email med bekræftelse, så sørg for at få skrevet din email adresse korrekt.

Når registreringen er fuldført, kan du logge ind og bruge fx vores forum. Det kræver en lille ekstra forklaring: For at skrive i et forum skal du melde dig ind i den gruppe forummet hører til. Det gøres via listen af grupper ovre i højre side (når du står ved forum). Grupper kan fx bruges til at lave et sammenhold i en bestemt egn eller om nogle bestemte cykler. Hvis du synes der mangler en gruppe/forum, så spørg i “Generel snak”.