Generalforsamling og træf i Randers

Som nævnt i kalenderen har foreningen generalforsamling og træf i weekenden den 5-6 april i Randers. Generalforsamlingen lørdag aften og overnatning sker på Randers City Camping.

Weekenden starter med cykeltur lørdag eftermiddag; Vi starter fra campingpladsen kl. 12:00 Første stop er ved Justesens plads ved Randers Regnskov. Det er naturligvis muligt at  køre med herfra – vi kører videre herfra vestpå kl 13:00 Turen går gennem Fussingø skov til Hammershøj – pause ved Dagli-brugsen. Herefter sydpå nedad bakken :-) Efter bakken vil det være muligt (for de med dårlig kondition) at korte turen lidt ned ved at køre direkte tilbage til campingpladsen. For de øvrige fortsætter turen ad små veje frem til  Torben Ravn i nærheden af Ålum. Torben har inviteret på hjemmebag:-) Efter pausen kører vi ad små veje tilbage til campingpladsen – i alt ca 60 km. i kuperet terræn.

Herefter spisning – foreningen er vært ved pizza eller andet diner transportable..

Herefter har vi generalforsamling kl 19.00

Søndag formiddag starter  vi fra campingpladsen kl. 10:00 på en tur rundt om en del af Randers fjord.  Første stop  er igen ved Randers Regnskov (her er det muligt at køre med – afgang herfra 10).Herfra syd om fjorden til Voer Færgested og færgen til Mellerup – langs fjorden tilbage til Randers Regnskov og evt. campingpladsen. Ca 60 km flad rute.